pigenlina

Flying home for X-mas

Publicerad 2014-12-23 21:13:32 i Allmänt

De senaste dagarna har gått i ett och jag har inte haft tid att skriva om dem i bloggen. Så nu kommer en lång uppdatering. Den 19 december fyllde jag 23 år, och vilken dag det var! Sista dagen i barnehagen med presenter från både kollegor och chefen, lyxrestaurang på kvällen med Ole Magnus. Även om det var sorgligt att lämna barnehagen känns det bra att ge sig på topp. Här kommer två bilder från kvällen. Man ser det inte, men ovanför Ole står det "there are a lot of good people around" och det stämmer verkligen för Bergen. 

Den 20 och 21 december innebar flyttstädning och jobb på sykehjemmet. Ole hämtade mig direkt efter jobbet på söndagen och tillsammans körde vi till Stavanger, där vi gick direkt på fest. Ni förstår varför jag inte har hunnit blogga? Ole har ett stort kompisgäng som träffas alla dagar innan jul, i mellandagarna och tillsist firar nyår ihop. Igår till exempel såg alla filmen Mongoland och drack glögg. Idag följde jag med syskonen Bjørgaas Helle på julshopping, innan vi åt tacos tillsammans hela familjen. Nu sitter jag på flyget till Kastrup och är mer än redo för en jul hemma! I'm flying home for christmas, yeah!



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-12-24 08:36:58

Vilket tempo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela