pigenlina

Grattis mamma Eva!

Publicerad 2014-12-01 16:37:33 i Allmänt

Idag fyller världens bästa mamma år! Det var flera år sedan jag kunde vara med på dagen och fira, men du ska veta att jag tänker på dig och firar med dig var jag än är. Eftersom jag inte kan laga middag eller baka en kaka åt dig, tänkte jag komma med ett tips på en maträtt du kan laga själv. Mammas mat är ju den bästa, så det är kanske lika bra. Idag förtjänar du extra omtanke och kärlek, och därför föreslår jag att du ska laga fisksoppa med hjärtformade morötter (se bild). För varje gång du äter ett hjärta kan du tänka på hur mycket jag tycker om dig!
Hipp hipp hurra för min mamma!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-01 16:56:39

Åh!så fint. Fint skrivet och fina morötter.
Men framförallt är du min finfina tös.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela