pigenlina

I <3 Musicals

Publicerad 2014-12-13 14:08:36 i Allmänt

Den här bilden fick jag från Sandra Rönnsved. Ser ni Pillan i vänster hörn? Alltid kul att ha koll på vad familjen gör. Pillan hamnade på tv när Helen Sjöholm och Peter Jöback var på besök i Uppsala under musikhjälpen. Jag blir starstruck bara av att se bilden och längtar extra mycket till Les Miserable i London (inte för att de är med där, men ändå). Nu är jag påväg hem till Ole efter en dagvakt på BRKS. Eftersom jag jobbar kväll imorgon blir det ett dygns ledighet. Massa fritid! Ole och jag ska äta gott och kanske gå på bio. Även om vi bor litet har vi knappt sett varandra de senaste veckorna i och med hans examensläsningen och mitt jobbande. 


Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-12-14 13:06:55

Hahah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela