pigenlina

Redo

Publicerad 2014-12-03 18:59:36 i Allmänt

Nu längtar jag verkligen till jul. RIKTIGT MYCKET, men det inte så lång tid kvar. Vi har gjort en kalender i barnehagen med alla datum i december, och alla barn har fått göra varsitt hjärta, som vi sätter över datumet för dagen och på så sätt räknar ner till julafton (det är 23 barn i guppen). Det blir min nedräkningskalender på samma gång. Visst kommer jag att sakna barnen och alla upptåg, som att stoppa handfatet på toaletten med blöjor och sätta på kranen (1åriga tvillingar som älskar vatten), men nu är jag som sagt redo för Sverige-London-Sydamerika. 
Idag vill jag även passa på att gratta Kajsa! Kajsa är en extremt inspirerande vän, och framförallt har jag alltid kul med Kajsa. Hon är snygg, smart och skojig! 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-04 07:34:05

Kom att tänka på en tvilling som stoppade ner sin systers pyjamas i toaletten.....
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela