pigenlina

Förvaring

Publicerad 2014-02-12 13:31:26 i Allmänt

Nu har jag sytt klart förvaringen till hallen. Det enda som saknas är själva upphängningen. Jag tänkte köpa ringar som jag syr på på baksidan och som kan hänga på skruvar/små krokar. 
Beskrivning:
* två tyger, 77x82 cm (inkl sömsmån)
Sicksacka kanterna, sy ihop rätamot räta, lämna en glipa så att arbetet kan vändas utochin. Sy en söm runt hela arbetet (snyggt). Vik arbetet så en ficka bildas, sy fast den. Bilda 3 mindre fickor utifrån den stora genom att sy ytterligare två sömmar.


Den sista bilden är åt fel håll, men luta bara huvudet...


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-12 16:42:07

Andreas fixade min dator så nu kan jag skriva kommentarer igen.

Jättefin förvaringsgrej du gjorde!
Puss puss

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-02-13 08:27:56

Imponerande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela