pigenlina

Tyg

Publicerad 2014-02-10 12:43:36 i Allmänt

Nu är jag hemma igen efter en helg i Stavanger. Oles mamma firade 50 år, och morföräldrarna diamantbröllop. Det var väldigt trevligt, men nu är det skönt att vara tillbaka efter flera helger med farande. Just nu sitter jag och läser artiklarna som vi ska samla till en review. Solen skiner, så när lunchen har smält tänkte jag ta en promenad runt Ålykke. På tillbakavägen vill jag gå inom Stof & Stil, tygbutiken där jag köpte min symaskin. Planen är att göra en väggförvaring i tyg som vi kan ha i hallen. Hallen är så smal att det vore smart med någonting som inte stack ut allt för mycket. Till exempel tygfickor! I tygfickorna kan man lägga vantar, mössor och halsdukar, eller kanske ett brev som ska postas. Här är några inspirationsbilder jag hittade på google!
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-02-11 12:38:02

Nice! Vill också göra tygfickor nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela