pigenlina

VÅR!

Publicerad 2014-02-17 14:22:35 i Allmänt

Nu har våren kommit till Odense! På min löprunda runt Ålykke såg jag massor av blommor och sprang i sol. Underbart! 
Här kommer en uppdatering från helgen. I fredags på alla hjärtans dag var jag först och tränade cheerleading, sen såg Ole och jag Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret. På dagen hade vi firat med en lyxig brunch och jag fick tulpaner. Robert Gustavsson var kanonbra i rollen som Allan. I lördags var det rosettverkstad hemma hos mig. Vi tillverkade rosetter till laget, jag och sex andra cheerleaders. I söndags var Ole, jag och Cassandra på Ikea för att handla in lite nödvändiga saker. Bland annat hyllor till min walk in closet, där symaskinen och andra pysselgrejer kan stå. 
Hemmagjord brunch.. ❤️
Cheerrosett 🎀
Olelina



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-02-18 08:48:13

Er brunch, säkert godare än havregrynsgröt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela