pigenlina

Evelina-tid

Publicerad 2014-01-27 13:57:56 i Allmänt

Eftersom jag är ensam i lägenheten, får jag tillbringa mycket tid med mig själv. Imorgon börjar skolan, då är det slut på Evelina-tiden. Det ser jag fram emot! Jag är ingen ensamvarg, utan trivs bäst när jag har folk runt omkring mig. Jag blir alltid sällskapssjuk efter resor. Då är man ju med varandra hela tiden, utom på toeletten. Igår, när jag var helt ensam, fyllde jag dagen med storhandling (kylen stod tom), storstädning av lägenheten, brödbakning och träning. Jag hann även med att se på två filmer (The Departed, Catwoman) och prata med mormor (lite sällskap, yes!). Idag var jag på shoppingtur. Jag köpte lite nya papper till ett kommande Paris-album, tre ramar till mina danmarktavlor och ett vanilj-body butter. Anna hade ett likadant body butter i julas. Det luktar så gott! Egentligen var det en julutgåva, men jag lyckades knipa ett av de sista exemplaren tack vare en hjälpsam expedit på Body Shop i Magasin. Tack till dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela