pigenlina

Första skoldagen

Publicerad 2014-01-28 13:22:29 i Allmänt

Idag är första skoldagen på länge. Jag har haft över en veckas sportlov, och det har varit riktigt härligt! Höstens kurser var hårda, men nu väntar två lättare. Först bachelorprojektet som går ut på att skriva en review utifrån andra artiklar, och sedan Modul 12, som heter "från frisk till sjuk".
Igår var jag på cheerleadin-träning. Den var bara 2 timmar, men jag fick sluta lite tidigare ändå, eftersom jag fick ett huvud på näsan. Otroligt nog lyckades jag hålla mina vita träningskläder vita, trots att blodet rann och rann en period. Idag är näsan fortfarande lite öm, men torr och fin.
Ett av mina vårprojekt är att måla den här tavlan. Den ska hänga över soffan i vardagsrummet. Men jag får vänta tills det blir lite varmare. Själva "skvätt-delen" vill jag inte göra inomhus, och just nu är det snö och minusgrader i Danmark. Den som väntar på något gott...
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-01-29 20:23:52

Verkligen toppenfin tavla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela