pigenlina

Nattvakt

Publicerad 2014-07-30 16:30:52 i Allmänt

Nu sitter jag med en kopp te och boken 'Indias datter' och väntar ut timmarna. Jag har nattvakt i natt, och det brukar som regel innebära mycket läsande och TV-tittande. Sedan har jag bara två dagvakter kvar innan Ole och jag tar turen till Sverige, som jag längtar!! Sol och bad på landet, hela familjen samlad, finaste lillprinsen. Jag kommer förstås att sakna Oles familj, som har behandlat mig som en prinsessa i sommar, men vet att vi träffas snart igen. Håll i dig Sverige, snart kommer jag! Ska bara läsa klart boken först...


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-08-01 21:57:57

Du är så välkommen, det ska bli kul att ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela