pigenlina

GRATTIS OLE!

Publicerad 2014-06-14 00:05:03 i Allmänt

Till alla er där hemma ska jag nu berätta
varför Ole på min kärlekslista alltid ligger etta.
Ni förstår ett liv med Ole kommer alltid vara glatt
Vardagarna präglas av humor och skratt.
Förutom att alltid göra mig glad
kommer Ole ofta med blommor och choklad.
Ole håller om mig tills jag har somnat
även om hans arm under mig har domnat.
Ole blir alltid mätt och belåten
oavsett vad jag lagat på plåten.
Ofta bjuder han upp till dans
en dansanare kille finns det ingenstans.
Ole gör varje dag till en fest
men den här dagen ska ändå bli bäst
För idag har Ole födelsedag
den stiligaste 24 åringen av sitt slag.
Du är så bra på alla sätt och vis
med dig blir jorden ett paradis!

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-06-14 09:12:03

Åh så fint!

Postat av: mamma

Publicerad 2014-06-15 21:08:13

Glädjetårarna rinner.
Pusspuss

Postat av: Anna Robert Gustav

Publicerad 2014-06-17 21:12:29

Grattis till Ole och till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela