pigenlina

Stavanger

Publicerad 2014-06-19 08:42:19 i Allmänt

Nu sitter jag i personalrummet på Krosshaug och jobbar natt för första gången. Jag kom till Stavanger igår, och blev hämtad på flygplatsen av tjejgänget: Pillan, Kari och Liv. En riktigt bra välkomstkommite! I förmiddags gick Pillan och jag ner på stan, och jag visade henne Stavanger centrum. Vi tog en Froyo och gick sedan direkt till  sjukhuset, där Pillan skulle jobba kväll. Jag lyckades sova några timmar på eftermiddagen, så jag hoppas på att hålla mig vaken. Vi har redan planerat in massa kul saker för sommaren, som Preikestolen, salsaklubb och räkmiddag. Jag tror att det kommer bli en riktigt bra sommar! 
I måndags skrev jag sista examen på ett år och på kvällen firade klassen med middag och fest. Jag har verkligen trivts under de här tre åren och kommer att sakna alla, speciellt svorskarna! Tack för  tre härliga år!!





Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-06-20 10:25:04

Ha det så bra i Stavanger!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela