pigenlina

Tandläkaren

Publicerad 2014-05-14 10:24:26 i Allmänt

Efter 4 år hemifrån har jag äntligen tagit steget till tandläkaren. Jag hade fina tänder, en visdomstand påväg, men borstar för hårt. Lite ironiskt att man kan skada tänderna genom att borsta dem, men det gör alltså jag. Hon tipsade om eltandborste eventuellt en väldigt mjuk tandborste, colgate total tandtråd och små julgransliknande tandpetare till tänderna där jag har sträng bakom. Vi får se vad som får plats i budgeten, men  jag är väldigt glad för min tandkontroll och alla tips. Nu ska jag gå regelbundet, men börjar med ett undantag, och tar nästa gång efter världsturen. 
Här har ni tänderna, och en väldigt söt lillprins:


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-05-14 16:06:42

Äntligen! Jag sponsrar gärna tandpetarna.

Postat av: pillan - tandtrollet

Publicerad 2014-05-14 21:44:28

Julgranstandpetaren gör svinont och ger tandköttblödning varje gång... även minsta storleken /erfaren storasyster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela