pigenlina

En kväll med Veronica Maggio och Brad Pitt

Publicerad 2014-11-01 19:29:56 i Allmänt

I torsdags var Ole och jag på Veronica Maggio konsert. Jag har sett henne en gång tidigare på scen, när Julia och jag jobbade på Peace and Love, men jag mindes inte att hon var så bra! Eller så har jag bara lyssnat mer på hennes låtar. Konserten får många poäng! När jag ändå är igång att recensera tänkte jag skriva några ord om filmen World War Z som jag såg igår för att komma i halloweenstämning. Det var inte Pillans serie, utan en zombiefilm med Brad Pitt. Den var precis lagom spännande för en fegis som mig, och jag kan rekommendera er att se den. 
Maggan på scenen. Bra band och bra sång!
Påväg hem från konserten. Det finns så mycket kul att göra i Bergen! Idag upptäckte jag att det till och med finns en strutsfarm här. Dessvärre är den bara tillgänglig för skolklasser och svensexor etc. Kanske kan övertala barnehagen att dra dit...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela