pigenlina

Flätor

Publicerad 2014-11-02 21:35:31 i Allmänt

Idag kom Ole tillbaka från en jobbhelg i Stavanger, JIPPIE! Imorgon börjar en ny vecka i barnehagen, men det blir bara en halv en. På onsdag drar jag till Skåne/Odense och jag börjar ladda redan nu. Något som jag också tänkte börja ladda inför är julen! November är min gräns för att börja lyssna på jullåtar, så nu är det alltså lov! JIPPIE igen! 
Här kommer en bild på min nya favoritfrisyr. Funkar på såväl kort hår som långt. Det är två flätor som går ihop till en. Buffen fick vara med till vänster i bild. Den hänger på tork efter promenad till och från barnehagen i regn. 


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-11-03 06:37:46

Funkar på kort hår skriver du. Kan du göra flätorna på mig vid tillfälle?

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-11-03 14:30:18

Jag vill också ha sån frisyr.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela