pigenlina

Grattis Linn!

Publicerad 2014-10-12 18:02:51 i Allmänt

Idag säger jag grattis till världens vackraste Linn! Vi har hängt ihop sen högstadiet och jag hoppas att vi fortsätter vara vänner lääänge. Linn har alla egenskaper som jag värdesätter hos en vän: hon är ärlig, kul och är alltid up for something new. I december/januari ska vi inviga det nya året tillsammas och jag glädjer mig som en galning! Jag kommer alltid skratta åt när vi lekte fotomodeller, bakade och alla stunder i Stockholm och Odense.
A real best friend should be like you!
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-10-12 23:31:12

Tack för dom fina orden världens finaste vän! Så glad att jag har dig i mitt liv! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela