pigenlina

Jobba jobba JOBBA

Publicerad 2014-10-07 22:09:02 i Allmänt

Såhär såg jag ut i hissen påväg ner till bussen till flygplatsen i onsdags. Glad och med soppåsen i handen. Alltid kul att komma ihåg den inför en längre resa. Nu har arbetsveckan dragit igång igen i Bergen. Jag jobbar alla dagar den här veckan och förhoppningsvis nästa också. I varje fall fem. Det är fortfarande kul att jobba, även om jag är lite extra trött nu på morgonen i och med förkylningen jag drog på mig i Sverige. Jag är glad över att den barnehagen jag kommer att jobba längre i är nära, har bra rutiner och ramar, trevliga barn och vuxna samt fina lokaler och omgivningar. Hållplatserna i detta jobbmaraton är helgen då mamma kommer på besök och långweekenden till Skåne/Odense. Annars tänkte jag bara jobba på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela