pigenlina

Världens bästa helg

Publicerad 2014-10-06 17:09:55 i Allmänt

Den här helgen har gått helt sjukt fort, förmodligen för att den var så rolig! Jag började Sverigevistelsen i Uppsala med Pillan och Linn. Vi hade en riktig tjejdag med god middag, godis och tjejsnack. På torsdagsförmiddagen var jag även med Pillan på en kursutvärdering där det serverades kaffe och bulle. Gott!
På fredagen åkte vi in till Stockholm och åt tacos hos Anna och Robban med ett jättegäng. Robbans mamma var där och flera andra släktingar. Dessutom var Björn och hans syster där, samt Maria. De sistnämnda följde med på musikalen Livet är en schlager på Cirkus. Wow vad  bra den var! Jöback spelade Candy Darling och dansade bättre än alla kvinnor på scen. Efter musikalen mötte jag upp Ole på centralen och tillsammans begav vi oss till Ebba och Ludde som var så snälla att låna ut sin bäddsoffa til oss under helgen.

Dopdagen var den vi alla hade sett fram emot. Gustav, Anna, Robban, Henrik och Pillan var så fina när de gick in och jag kan säga att jag har världens vackraste släkt både på in och utsidan. Jag är så glad och tacksam över att fina Cassandra ville sjunga på dopet. Ingen hade gjort det bättre, inte ens Jöback.
Dopades avslutades med tapas på restaurang och utgång för de som orkade. 


Nu är jag tillbaka i Bergen, men frågan är om jag verkligen har landat. Inatt gick jag upp 00:30 och började göra mig iordning i tron om att det var morgon. Efter jobbet gick jag och handlade, men var tvungen att springa hem och hämta plånboken som jag trodde att jag hade glömt, men som låg i väskan hela tiden. Jag tror att hela förvirringen började med det mycket förvirrade och roliga smset från Pillan. Smset får mig att undra vad familjen tror om mig...




Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2014-10-07 21:56:39

Tack för i helgen. Älskar att vara i centrum.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela