pigenlina

Veronica Maggio

Publicerad 2014-10-30 16:33:41 i Allmänt

Ikväll kommer Maggio till stan och jag och Ole har bokat biljetter till hennes konsert. Innan konserten tänkte vi laga lasagne, det var länge sen! Jag har ju fått upp intresset för både afrikansk och asiatisk matlagning, så pastan har fått vänta. I helgen åker Ole till Stavanger för att jobba, men jag har också helgen full av jobb så det gör ingenting. Istället glädjer jag mig till nästa veckas Skåne/Odense tour! Som jag längtar efter att träffa alla.
Bergen, en eftermiddag i Oktober. Solen skiner inte alla dagar, men alla moln är inte grå.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-10-30 16:36:07

Välkänd vy för mig numera.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela