pigenlina

Arbetsvecka

Publicerad 2014-09-15 08:41:27 i Allmänt

Hej hopp! Nu har jag vaknat upp till en ny regering efter min enmanna-valvaka igår. Jag tyckte att Reinfeldt borde ha vunnit, och F! kommit in i riksdagen, så det blev ett ganska dåligt resultat för mig. Ikväll ska jag jobba igen. Har fått kvällsvakt på palliativ avdelning för första gången. Det känns bra, för då har jag chansen att få mer vakter. Just nu är jag inne i ett bra flow med jobb fem dagar i veckan. Nu har jag fått min polisattest från Sverige (tack för hjälpen mamma) och kommer snart börja jobba på dagis också. Jag har också fått hem en arbetsbekräftelse, ett arbetsintyg och ett arbetsbetyg från McDonalds. Ska dokumentera alla mina jobb efter 18-års ålder för att få så bra lön som möjligt. Jonas från donken hade skrivit väldigt fina ord. Snacka om genomfört! 
Är det bara jag som tycker att Pillan är sjukt lik mig på den här bilden? Kanske för att hon gör en crazy min...
Evelina och Karin?


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-09-16 07:53:46

Så bra att du har tagit tag i att få alla pappper till CV´t. Ja, ni är väldigt lika.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela