pigenlina

Hola!

Publicerad 2014-09-30 17:07:08 i Allmänt

Nu står jag och väntar på bussen som ska ta mig till mitt 13:e arbetspass på rad. Imorgon blir det nummer 14, men var inte oroliga. Sprider man ut det på de fem veckor jag har varit här blir det fem dagar i veckan. Jag har bara jobbat igen den tunnare jobbperioden som var i början. Idag ska jag till en barnehage en kvarts bussresanse från stan. Tack vare mitt jobb som vikarie får jag se hela Bergen, både centralt och perifert. Det är kul! När jag slutar kl 16, ska jag åka hem och börja packa. På onsdag kväll efter jobbet åker jag nämligen till Sverige! Planen är att sova i Uppsala till fredag, och på fredag när Ole kommer sover vi hos Ebba och Ludde. Det ska bli supermysigt! Jag längtar så mycket till dopet och allt därtill. 
Igår klippte jag ut massa "mega cards". Tanken är att jag kan sitta och förhöra mig själv på spanska ord på bussen. Adios! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela