pigenlina

Landet

Publicerad 2015-08-06 21:00:46 i Allmänt

Bloggen har vaknat ur sin sommardvala! Puh, det var så länge sedan jag skrev, att jag vet inte var jag slutade förra gången. Nu har jag i alla fall varit på landet i några dagar. Först med Ole, Sandra och Erik, sedan med Linn och sist men inte minst med Maren och Laws. Vilken lyx att få kompisar på besök! Det är verkligen något jag uppskattar. Idag följde jag med Maren och Laws till Stockholm för en heldag med stadsvandring och lite shopping. Dagen avslutades hos familjen Elmgren Nordmark och nu är jag påväg tillbaka till Landet. 
Maren och Laws spanar in kanonerna vid Geipsholms slott.
Monopol med Erik, Sandra och Ole.

Kräftskiva!

Gustav i ny hatt.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-08-10 07:55:04

Så fina "tillsammansbilder".
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela