pigenlina

December!

Publicerad 2015-12-10 21:24:07 i Allmänt

Tiden går fort när dagarna fylls av plugg, jobb och jobb. Jag har fortfarande mitt intervju-jobb och fotbollen, och resten av tiden går till skola och vänner. Det är en del som åker hem till sina familjer redan den här helgen, så sista veckan innan jag får ledigt kommer säkert att vara lite lugnare. Biljetten hem är bokad. Jag åker till Uppsala och får vara med på Pillans körfest. Det blir som en födelsedagsfest för oss, förutom att jag inte känner någon och var tvungen att bjuda in mig själv. Kanske inte den klassiska födelsedagen ändå... Jag har lektioner till den 18:e december. Då åker Ole och jag till Köpenhamn, shoppar lite och sover över en natt. Planen är att möta Lomma-gänget på kvällen och äta middag. En riktig mysdag! Det är min julklapp från Ole. Av mig får Ole en whiskeysmakning och valfri whiskey. Vi är mycket för upplevelser, men inte lika mycket för hemlighetsmakeri, som ni märker.
Bild från FNKS julfest (kiropraktorföreningen). Med på bild är Sander och Louise, mina nya klasskompisar och vänner! Det här med passande stora leenden har aldrig varit min grej, tydligen.


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-12-11 07:47:29

Ni ser ut att ha kul på festen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela