pigenlina

Arequipa

Publicerad 2015-06-15 21:01:26 i Allmänt

Igår fyllde världens bästa Ole år. Eftersom han är på båten i Amazonas fick jag fira honom på avstånd med mina nya vänner från canyon-vandringen. Vandringen i Colca canyon var väldigt trevlig, men inte lika cool som den till Machu Picchu. Först gick vi tre timmar i nedförsbacke, åt lunch och fortsatte tre timmar i varierad terräng. Dagen efter gick vi två timmar på tom mage i brant uppförsbacke, innan vi fick se solen gå upp över canyonen. Gruppen var kul och jag ska möta upp några av dem i Puno, som jag är påväg till nu.
Colca canyon. 
Min irländska vän och jag. 

Tillbaka till civilisationen efter tvådagarsturen. 

Mina nya vänner laman (eller alpackan?) och falken. 



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-06-16 16:28:28

Känns lugnande att se att du har vänner omkring dig nu när du reser på egen hand. Laman känns trygg.
Hälsa Ole o gratta på 25-årsdagen om du pratar med honom.
Pusspuss

Postat av: mormor

Publicerad 2015-06-18 21:57:42

Hur får du plats med alla stora, tjocka vandrarkläder i din packning?
Det är så roligt att följa dig på dina vandringar!
Gratulera Ole på födelsedagen från mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela