pigenlina

Chicaco

Publicerad 2015-10-25 14:29:33 i Allmänt

Nu närmar sig examen med stormsteg och det är bara att försöka trycka in alla differentialdiagnoser i huvudet och alla behandlingar i händerna. Jag har blivit sjuk IGEN, eller kanske bara förlängt förkylningen jag hade, för jag var aldrig helt frisk mellan. Misstaget var såklart att träna för hårt lite för fort. När ska jag lära mig? I fredags gick Ole och jag på en musikal här i Odense, Chicaco. Det var en blandning mellan proffs- och amatörteater, men alla var superduktiga! Kul att höra låtarna på danska. 



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-10-26 07:44:01

Jag tror att du klarar dig, nu när du har koll på differentialdiagnoserna.

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-26 07:45:08

Det är en bra musikal jag har sett den på stadsteatern i Sthlm.
Köp Echinaforce så du stärker upp immunförsvaret.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela