pigenlina

Ronnebyvägen

Publicerad 2015-10-11 18:47:00 i Allmänt

Åh så kul det är att vara tillbaka på Robbebyvägen! Helgen har spenderats med familjen, däribland favoriterna Gustav och Olivia. Vi har ätit tacos, mamma och jag har varit ute och sprungit, och jag har jobbat på att lära Gus säga Lina. Än så länge sitter det inte lika stensäkert som mormor... Men det kommer nog. Imorgon börjar praktiken hos kiropraktprkliniken i Nacka. Jag ska försöka att skriva klart uppgifterna som är knutna till praktiken medan jag är här, men vi får se om det hinns med mellan alla vännerbesök, musikaler och föreläsningar. Jag vet ju redan nu vad jag kommer att prioritera! 
Gustav leker med sin mormor.
Familjebild!
Mamma i sin nya skinnjacka! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela