pigenlina

Sverige nästa

Publicerad 2015-10-08 17:40:37 i Allmänt

Imorgon åker jag till SVERIGE! Det ska bli så kul att träffa alla igen och att besöka kiropraktprkliniken i Nacka. Idag hade jag supervision på ämnet idrottsskador. Det gick väldigt bra och jag är lite sugen på att kontakta något lag här i Odense för att få öva lite. Igår var jag på yoga, vilket gick bra tills någon fes högt och koncentrationen släppte. Ikväll kommer Karina över och ska få behandling i utbyte mot klippning. Jag tänker axellångt. Här är några sparade snapchats från älskade släktingar: 



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-09 07:34:45

Ser fram emot ikväll när du kommer.
Myskväll med räkor och goda tillbehör blir det.
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-10-09 07:35:37

Undvik yoga på torsdagar, för folk kan ha ätit ärtsoppa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela