pigenlina

Astra-Lite

Publicerad 2015-09-21 14:24:52 i Allmänt

Kiropraktorbänken som jag ska beställa heter Astra-Lite, och är en bärbar bänk, perfekt för behandlingar hemma eller hos någon annan, och på resa. Den finns i olika färger, men jag tror att jag ska välja den blå. Vilken färg tycker ni är finast? Jag gillar den svarta och den gröna, men tänker att grönt kan förknippas med operation och svart blir för varmt i solen (ifall jag vill öva utomhus en sommardag). Man kan beställa olika tillbehör, och jag tänkte slå till på utdragbart fotstöd och en bärväska. Än så länge är inget beställt eller betalt, men när det närmar sig lovar jag att säga till. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-21 17:16:04

Blå.

Postat av: mormor

Publicerad 2015-09-22 13:11:13

Blå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela