pigenlina

Awsome weekend!

Publicerad 2015-09-28 11:58:09 i Allmänt

Våra amerikanska vänner har åkt vidare till Tyskland och allt är som det brukar här i Odense. Josh och Jacklyn var verkligen supertrevliga och vi hittade på massa kul. I torsdags åt vi ungerskt och gick vidare till Nelles, där vi satt länge och pratade över varsitt glas vin. I fredags gick både Ole och jag i skolan, så gästerna sov länge och underhöll sig själva på stan tills vi var klara. På kvällen  gick vi till Christian 4-tal, ett mikrobryggeri, innan jag bjöd på äkta svenska köttbullar och vi spelade Settlers. I lördags hyrde Ole en bil och vi åkte ut till Egeskov slott. Det var en perfekt dagstur, speciellt för amerikanarna som inte har några slott. Vi gick runt i slottet och i slottsträdgården, köpte kaffe och glass och slappnade av i solen. På vägen hem köpte vi med oss tacos, som vi laddade med innan studiestartsfesten. Idag har jag städat lägenheten och ska plugga lite. Det tog på krafterna att ha besök och festa så mycket, så igår låg jag mest i soffan och kollade på modern family. 
Ole och Josh på Christian 4-tal.
Road trip!

Egeskov slott. Nästan lika fint som Gripsholm...

Hittade en ny kompis.

Glädjehopp!

Jacklyn och jag innan studiestartsfesten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela