pigenlina

Dagen innan skolstart

Publicerad 2015-09-01 14:41:07 i Allmänt

Idag är sista dagen på mitt åtta månader långa lov, men jag längtar till imorgon! Då ska jag möta min nya klass och börja studera. Idag har jag köpt nya inomhusträningsskor, eftersom jag har börjat gymma på fitnessworld igen. Imorgon kommer bordet och förhoppningsvis mattan, då ska ni få en bild på hela vardagsrummet. Jag har också sytt två nya kuddfodral till soffan. Jag var ambitiös och sydde i dragkedja, vilket var pilligt men nu har jag i alla fall lärt mig det. Här är en bild på Ellen och mig när vi återförenades på Blomsten & Bien här i Odense, som hade gratis drinker och öl i två timmar. Bara i Danmark. Jag är fortfarande väldigt blond efter resan!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-01 17:37:25

Så bra, då ska jag gå dragkedjesykurs hos dig. Jag brukar som du vet sy igen hålet. Ser fram emot ditt hemmahosreportage.
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-09-02 07:53:33

Oslagbart, Danmark är Danmark!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela