pigenlina

Fortsättning...

Publicerad 2015-09-18 13:13:58 i Allmänt

2013-2014. Jag fick en bachelor i kiropraktik! Ole och jag bodde tillsammans på Rugårdsvej i knappt ett halvår innan vi flyttade till Bergen med mellanlandning i Stavanger. Jag jobbade och jobbade, medan Ole pluggade och pluggade. 
Bachelorfesten!

Bergen bjuder på kakmän...

Jobboutfit.


2014-2015. Världsresan gick av stapeln och vi blev rikare på upplevelser, vänskaper och språk, men fattigare pengarmässigt. Nu är vi tillbaka där vi började på fina Rugårdsvej som om ingen paus hade ägt rum. 
Living in a backpack...


Nu till något helt annat! Vi är några i klassen som ska beställa bärbara kiropraktorbriksar, som kostar ca 5000 kr styck. Det är vad jag kommer att önska mig i för tidig födelsedagspresent/julklapp i år. God jul!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-09-19 07:35:31

Härlig sammanfattning. Har noterat önskelistan.

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-21 07:42:04

När behöver du ha pengarna?
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela