pigenlina

December

Publicerad 2016-12-06 07:21:51 i Allmänt

Plötsligt var det andra advent. Här i Odense rullar veckorna på med klinik, träning av fotbollstjejer och numera projektarbete. Måndagar och tisdagar är de mest hektiska dagarna. Igår undervisade jag mellan 8-18, tränade tjejer (ålder 14-15) mellan 19-20, och behandlade de lite äldre spelarna (ålder 16-18) mellan 20-21. Puh! Idag väntar klinik i Middelfart 8-16, träning av fotbollstjejer 16-18 och sen havnebad. Tisdagar är trots allt min favoritdag. Jag älskar att avsluta vekostarten med kallbad och bastu. Ikväll följer Jeanette med, och jag tänker glögg och pepparkakor med blåmögelost efteråt. Förrförra helgen var det kiropraktorernas julefrukost. Det innebär julbord och fest. Under kvällens gång kunde man utmana varandra i vad som helst för att vinna Rudofglasögonen (se bild). Jag var stolt ägare av glasögonen vid två tillfällen under kvällen efter att ha vunnit i armhävningar och handstående. Ögonblicket förevigades av Louise.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-12-06 07:49:43

Snart kommer du i alla fall hem och firar både 25 år och nyår.
Vi längtar efter dig!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-12-06 08:17:27

Full fart i Odense som vanligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela