pigenlina

Full rulle

Publicerad 2016-02-11 17:26:57 i Allmänt

Tack för alla tips och råd, vi får se vilka ändringar som görs i rummet.
Dagarna nuförtiden är väldigt uppdelade och ser typiskt ut såhär:
8-12 jobb
12-16 skola
16-18 träning/hänga med vänner/plugg
18-20 fotbollstjejer 
Full rulle helt enkelt, precis som jag tycker om. Igår kom Viktor över på middag och semlor, jag firar nämligen fettisdagen hela veckan. I måndags smakade Sander och Jeanette den svenska fastelavnsbollen för första gången, och jag tror att den fick ett gott betyg. I helgen har jag planerat in lite fester och middagar, ännu en social helg med andra ord. 
Bild från förra helgens gå-på-stan-och-fika med bl.a. Viktor och Sara. 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-02-16 09:32:00

Semlor, godaste bakverket om du frågar mig.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela