pigenlina

Jobbets år

Publicerad 2016-02-04 17:53:37 i Allmänt

Det här året verkar gå i jobbets tecken. Jag har precis fått ett specialuppdrag på Wilke (telefon-intervju) som gör att jag kommer att ha jobb 6 månader framåt, sedan väntar Frambu i sommar. I vår ska jag vara instructor för yngre studerande. Målet är att spara hälften av all lön, och förhoppningsvis få upp ett värdigt sparkonto för första gången i mitt liv (med undantag från förra hösten, men då gick ju alla pengar till resan). Idag har jag jobbat 6 timmar och därefter sytt gardiner. Mamma har bett om ett hemma hos reportage, och det kommer ni att få när soffan och lampan är på plats, förhoppningsvis i helgen. Snart ska jag iväg och träna mina fotbollstjejer. Inatt kommer jag att sova som en stock!
Sneak peak... Nya gardiner. Jag ska dimma andra fönstret också, så att man kan ha gardinerna halvvägs upp, få in ljus men utan insyn. 




Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-02-05 07:51:31

Ser fram emot hemma hos-bilderna.
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-02-05 08:34:26

Ska bli spännande att se bilderna.

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-02-05 08:35:08

Ska bli spännande att se bilderna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela