pigenlina

So long Odense

Publicerad 2016-06-21 14:59:43 i Allmänt

Det första skolåret med den nya klassen är avklarat, och vilket år det har varit. Allt har inte varit lika kul, som att flytta från Ole, men i det hela taget har året varit kanon. Jag har fått massa nya vänner, skaffat jobb både i Danmark och Sverige, uppgraderat mig jobbmässigt i Norge, klarat alla tentor och tagit personliga rekord inom träningen. Examensveckan var hård, men på söndagen kände jag mig ändå redo för vad som komma skulle. Den sista examen i fredags firades med en kanottur i Odense å följt av fest med hela klassen. Härliga tider. Nu är jag redo för en sommar i Sverige, som startar med midsommarfirande på landet. Veckan som varit summeras med ett bildregn...
Late night radiografi-övning. Tango med skum-mannen i pausen.
Kanottur i Odense å. Vissa paddlar, andra liftar.
Påväg till examensfesten. Vissa skjutsar på cykel, andra tar bild samtidigt. Båda sakerna lika olagliga.

Jeanette och jag köpte blinkande glas till våra drinkar kvällen till ära.



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-06-21 16:23:14

Nu ser vi fram emot att få hem dig!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela