pigenlina

TACK TACK TACK

Publicerad 2016-06-06 08:37:53 i Allmänt

Vilken panghelg! Jag vill börja med att säga TACK, för jag har glömt att säga det tillräckligt många gånger. Tack Pillan för en fantastisk examen, både postklin och mottagning. Tack Ebba för att jag fick vara din sambo hela veckan och för vår Urban Deli-kväll. Min nya favoriträtt är råbiff. Tack alla (speciellt mamma som bjöd) för söndagsbrunch, familjetid och massa skratt. Visserligen har jag tenta(or) nästa vecka, men det som förlorats i studietid har med råge vunnits i energi. Jag kan inte känna annat än glädje och tacksamhet för min fina familj och fina vänner. Nu har jag ordnat allt med sommarjobb och jag kan börja planera lovet. Jag kommer att jobba på Frambu vecka 28-29 och i Nacka 30-34, den 18 juni till 10 juli är jag alltså ledig och öppen för förslag. På listan står Skåne, landet, hälsa på Pillan i Österrike och se Veronica Maggio med Ebba och Linn. Mer kommer det bli. Nu: bildregn.
Kusin Ebba på UB
Älsklingarna i Sollentuna
Prinsessan
Fina flickor på fest
Skånegänget 





Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-06-06 09:15:30

Det var som vanligt toppen att ha dig här i Stockholm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela