pigenlina

Hamnen

Publicerad 2016-05-12 21:21:22 i Allmänt

Det har kommit en ny turistattraktion till Odense: hamnen! Från att ha varit ett dött industriområde, har hamnen hottats upp till världens inneställe. Det finns nya fräscha lägenheter, stadens bästa brunchställe, beach volley-banor och utegym med parkour-ställningar, rep och ringar (i äkta toughest stil!). Nästa som kommer och besöker mig i Odense får en rundvisning. Super trendigt, men med den hårda, lite tuffa stilen bevarad. Igår drog vi ner ett gäng och spelade volley i kvällssolen. Idag besökte jag Maren och Anne i kolonihagen, innan jag cyklade ut till Marienlyst för att träna mina tjejer. Odense har badat i sol de senaste dagarna, och även om väderleken säger det motsatta hoppas jag att vädret håller i sig. Jag har nämligen ledigt fredag-måndag. Imorgon ska jag träna styrka utomhus med Maren och en annan väninna som precis har fött barn. Mammorna och jag!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-13 08:33:25

Hamnen i Odense låter lite som Hammarby sjöstad.
Från sunk- till toppenställe.
Hoppas du får en fin långhelg!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela