pigenlina

10!

Publicerad 2016-11-05 11:27:31 i Allmänt

Ämbetsexamen är avklarad med galans! Jag fick 10, vilket är det näst högsta betyget på den danska 7-steg skalan (-3, 0, 2, 4, 7, 10, 12). Efter examen blev vi inkallade en och en för att få våra samlade betyg från alla 11 stationer. Oj, då var jag nervös! Men det gick som sagt fint. Igårkväll firade klassen med 3-rätters på Nordatlantiskt hus. Jeanette, Louise, Eleonor och jag drack lite champagne tillsammans innan. Nu är jag påväg till Skåne för en minisemester med Lommagänget. Idag ska vi gå på utställningen Body i Malmö. Lagom aktivitetsnivå för någon som gick och la sig kl 5.

Jens och Jeanette
Louise och Kristian

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-11-05 15:41:09

Grattis till examen!

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-11-05 20:15:33

Jättegrattiskram, du är så duktig!
Njut av en fantastisk helg i Skåneland.
Jag vet i alla fall att töltött paprika finns på njutningslistan.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela