pigenlina

Havnebad

Publicerad 2016-10-01 09:06:24 i Allmänt

Jag måste slå ett slag för Odense havnebad, som öppnade under sommaren när jag var i Sverige. Det är en pool i hamnen, där man kan bada och basta.Havnebadet har öppet hela året (på vintern bestämda tider), så att det kan användas som kallbad på vintern och hösten. Den här veckan har jag varit där två gånger för att kompensera för min frånvaro under sommaren. Det är kallt, men läckert och helt gratis. Vilken bra investering av kommunen! Imorse tog jag som sagt dopp nr 2, så nu smakar kaffen extra gott. Det var 15 grader i vattnet, så blåa läppar är ett faktum. 
 

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2016-10-02 12:18:09

Du verkar investera väl i kärleken i ditt liv just nu.

Pussar och kramar i massor

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-10-03 11:52:54

Du är otrolig med alla dina aktiviteter.
Vissa lustigare än andra.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela