pigenlina

Badrum

Publicerad 2017-12-12 18:32:03 i Allmänt

Nu är jag igång med att måla badrummet - tak och väggar. Nedersta halvan av väggen består av kakel, och översta halvan vanlig vägg. Medan takfärgen torkade åkte jag till Ikea och köpte lampor till kök, badrum och hall. Vi får se om jag kan sätta upp dem imorgon eller övermorgon. Jag måste borra nya hål. Målaren i mig är trygg och självsäker, men jag hatar att borra upp saker. Det blir alltid snett. Jag hade engentigen tänkt ha en 175 cm Pax-garderob längs väggen bredvid balkongen, där mitt klädstativ min och byrå står nu, men dörrarna till den kombinationen är tydligen helt utsålda. Nu funderar jag på hur jag ska göra istället. Antingen vänta till April (det är då dörrarna kommer tillbaka), eller köpa en 150 cm garderob och ha en spegel eller nåt i mellanrummet som blir över. Vad tycker ni? 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-12-13 07:35:16

Jag skulle vänta till april, tiden går fort.

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-12-13 07:53:33

Jag skulle vänta med att borra tills din pappa kommer och hälsar på dig.
Så skulle jag köpa garderoberna och ha dem utan dörrar till april.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela