pigenlina

EM i simning

Publicerad 2017-12-18 11:34:52 i Allmänt

Igår var jag på EM i simning, som avhölls i Royal arena i Köpenhamn. Det var jag och några av tri-tjejerna. Sara Sjöström tog 3 guld, så jag fick sjunga nationalsången lika många gånger. Annars har helgen bjudit på frukost med Rasmus och Ask, samling av min nya pax-garderob, julbuffé på ikea (eftersom jag hade köpt ett par gångjärn för lite) och filmen The Square på bio. En rigtigt panghelg, och den sista i Köpenhamn innan jag drar vidare till Sverige för julledighet. 
Jag tänkte ta tillfället i akt och presentera Rasmus för bloggen. Rasmus är min bästa vän, och den mest omtänksamma person jag känner. Han är extremt lojal mot sina vänner och tänker alltid på andra än sig själv. En ovärderlig person att ha i sitt liv. Jag är så glad över att vi båda bor i Köpenhamn. 
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2017-12-18 14:41:26

Odense är en Rasmus fattigare, men desto rikare är du som har en vän som han. Hälsa ifrån mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela