pigenlina

Förändringens vindar

Publicerad 2017-12-14 17:06:22 i Allmänt

Förändringens vindar blåser fortfarande starka på Kærholmen. Igår var jag på Ikea och köpte ett matbord (Melltorp 125*75), en soffa (Norsborg 3-sits vit) och en paxgarderob. I och med att 175 cm-garderoben består av en 100 cm del och en 75 cm del, köpte jag ett 100 cm skåp, och supplerar evt med 75 cm delen när dörrarna till den kommer. Det är nämligen bara 25 cm dörren som saknas (75:an har osymmetriska dörrar på 25 och 50 cm). Idag kom mina stolar från Ellos. Det var två jättepaket, så jag var tvungen att ta en taxi hem. 100 kr - sjukt värda pengar. Så idag har jag monterat möbler, satt upp en rullgardin och målat rören samt en tredje runda vägg i badrummet. Dessutom har jag köpt nya proppar till mitt elskåp, för jag brände en när jag målade badrummet igår. En ledning som jag trodde var strömlös kom åt både vatten och varmvattenröret på samma gång, vilket resulterade i gnistor och en kväll utan el. Skönt att ha ljus igen!
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2017-12-14 23:06:44

De vita är väldigt vackra mot det fina golvet.
Stolarna kan också användas sedan i vardags-
rummet som fåtöljer.

Puss

Postat av: Pillan

Publicerad 2017-12-15 06:42:33

Så fint! Samma bord som jag har :)

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-12-15 07:45:08

Golven ser jättefina ut också. Ett universalinstrument, som mäter ström i ledningar, är bra att ha. Julklapp?

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-12-17 16:45:08

Jättefint!
Kanske fina fårskinnslappar på köksstolarna?
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela