pigenlina

Möbler

Publicerad 2017-12-07 10:38:51 i Allmänt

Jag vet att mamma och mormor vill ha ett hemmahos-reportage, men det får vänta lite till. Några möbler måste vara på plats innan ni får se bilder. Idag beställde jag fyra pinnstolar (Jolina) från Ellos, som nog kommer i starten av nästa vecka, samt 2 m tyg (Marimekko) som jag tänkte sy köksgardiner av. När det kommer till bord tror jag att jag ska köpa C44 från Hay, men jag är osäker på om det är för litet, så jag ska kolla på det i butik först. Soffan blir den vita Norsborg med metallben från Ikea, och där min byrå och mitt klädstativ står nu ska jag sätta en pax-garderob. Jag vill ha två marimekko och en svenskt tenn-kudde i soffan. Så tänkte jag hänga upp lite tyngre, eventuellt blå eller ljusgrå, gardiner i en skena i taket vid balkonväggen. I badrummet tänkte jag byta ut det existerande handfatet till ett från Ikea. Vad tror ni, blir det fint?
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-12-07 16:30:38

Det kommer att bli så fint!
Som jag ser fram emot det färdiga hemma hos bildregnet.
Sen kommer mormor och jag och kollar live.
Pusspuss

Postat av: Mormor

Publicerad 2017-12-07 18:18:40

Detta bord är 120x70. Har du plats till ett större bord? Köksbord är väldigt användbart till allt möjligt.

Det blir jättefint och jag väntar på fortsättning!

Pussar i massor

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-12-10 08:15:06

Du har god smak.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela