pigenlina

Piff och puff

Publicerad 2017-03-05 14:49:42 i Allmänt

Det här skrev jag i onsdags, men glömde tydligen att publicera det:
Nu sitter jag på tåget till Middelfart, medan Pillan är påväg mot Köpenhamn. Vi har haft en hel vecka tillsammans i Odense och hunnit med både kvalitetstid och happenings. Odenseveckan inleddes med träning av fotbollstjejerna och after work på Marienlyst med de andra tränarna. På torsdagskvällen anordnade vi tapas-baby shower för Eleonor med Jeanette och Louise. Vi åt tills vi inte kunde gå och gav den kommande familjen några fina bodys från Magasin. Fredagen bjöd på farmakologiundervisning (Pillan följde förstås med) och senare sushi på Blue fin. Maten sköljdes ner med några IPA's på Christian 4-tal med Sara VT och flera klasskamrater. Hur mysigt som helst! Helgen ägnades åt shopping och långa, lyxiga fruksostar. På söndagen var vi aktiva och gick både i havnebad och testade bouldring. Jag har fortfarande träningsvärk  i underarmar och rygg. Igår var det återigen träning av fotbollstjejer, de lite äldre den här gången. Pillan höll i den avslutande yogan och gjorde en strålande insats som gästtränare. 

Sedan i onsdags har jag varit på turnuscafe, besökt en klinik i Köpenhamn och slappnat av från turnusstressen med Cassandra och Viktor, som är lika glada i mat och spelkvällar som jag. 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-03-06 07:26:24

Fullt ös som vanligt!

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-03-06 07:43:38

Så fina tillsammansbilder.....
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela