pigenlina

Födelsedagsfest

Publicerad 2018-12-17 14:54:39 i Allmänt

I torsdags fick jag besök av både Linn och Pillan! Linn kom tidligare, så vi gick på svenska kyrkans luciakoncert tillsammans. Pillan anslöt lagom till te och lussebullar på kvällen. På fredagen gick tjejerna på shopping medan jag jobbade, och på kvällen kom Rasmus över på middag. Dagen avslutades med ’About a boy’ och ansiktsmask. På lördagen hade jag inviterat alla mina bästa vänner på födelsedagsfest. Odense-gänget och kusin Calle kom över lite tidigare och åt sushi med oss, innan resten av festen anlände. Vi drack öl, vin och drinkar och spelade twister, innan vi begav oss vidare till Kødbyen. Lördag morgon tyckte några att det var tyngre att vakna än andra, men vi styrde ihop en brunch till alla som hade sovit över hos mig. Förvånansvärt hur många jag kan ha boende i min lilla lägenhet. Linn stannade ända till idag, så vi hade även söndagskvällen ihop. Den ägnades mest åt chips och chill. Nu väntar en ny arbetsvecka - den sista innan julledigheten. Jag tänkte hinna med massa träning, julmys med jobbet, Rasmus-besök på fredag och förhoppningsvis lite spontana vännerhäng. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2018-12-17 19:49:42

Bästa helgen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela