pigenlina

Spontantur till Skåne

Publicerad 2018-07-09 14:19:06 i Allmänt

I fredags packade jag ryggsäcken och begav mig till Lomma. Efter två lugna hemmakvällar kände jag att någonting behövde hända. Helgen ägnades åt morgonjogg, frukost på altanen och poolparty hos Pierre och Pia. Mycket tid spenderades i solstolarna och jacuzzin. Nu är alla batterier laddade och jag är redo för mina två sista jobbveckor innan semestern. Det kommer kännas konstigt att checka ut efter ett års turnus. När jag kommer tillbaka i augusti är jag fastanställd. Spännande!
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-07-09 16:34:31

Bilder på två av mina favoriter.
Pusspuss till Söndagsfamiljen syd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela