pigenlina

Triathlon

Publicerad 2018-07-17 10:24:35 i Allmänt

Triathlonträningen går bra, och jag glädjer mig redan nu till att lägga upp nästa års träning- och tävlingsplan. Igår tog jag med mig min våtdräkt och löpte 7 km till hamnen, simmade 1500 m, och löpte tillbaka igen. Benen kändes förvånansvärt lätta efter 10 km dagen innan och skavsår från mina nya löparskor. Heja leukoplast. På torsdag kommer mormor, mamma, Robban och Mats på besök. Det blir lite behandling på kliniken, rundvisning i lägenheten och middag ute i Köpenhamn. På lördag åker jag till Stockholm och övernattar på Ronnebyvägen, innan Pillan och jag tar nattåget upp till Jämtland. Jag hinner precis att inhandla maten inför resan och baka runekakor. Det ska bli otroligt kul att vandra igen. Ibland är det skönt att bara gå, vara en del av naturen och inte äga mer än det du har på ryggen. Bilder från helgens utflykt till Louisiana museum of modern art, och mitt första hembakade surdegsbröd. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela