pigenlina

Påskprojekt

Publicerad 2018-03-22 13:08:37 i Allmänt

Snart är det påsk! Om exakt en vecka håller jag påskmiddag för mina svenska vänner från Odense, och dagen efter åker mormor och jag upp till Stockholm för att fira med familjen. Jag tänkte laga lamm med potatisgratäng till huvudrätt och frozen cheesecake med någon gul topping till efterrätt. Mango-passionsfrukt är min spontana tanke, men säg till om ni har andra förslag. Jag har tagit ledigt måndag, tisdag, onsdag nästa vecka för att få 10 dagars ledighet i rad, och tänkte ägna tiden åt träning, lägenhetsfix och vänner. Det blir härligt! Tillbaka till den här veckan. Igår kom Sara på besök. Jag hade köpt biljetter till Sannes Salong: stand up och live podcast. Det är andra gången vi skrattar åt Sannes skämt tillsammans, och två gånger är tradition. 
(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-03-22 16:43:48

Längtar tills vi ses.
Du har efterrätten till vår påskbuffé också.
Kanske Odense-dessert i repris?
Pusspuss

Postat av: emelie

Publicerad 2018-04-06 11:27:23

Hej hej,

Jag sökte på Astra Lite bänkar och fick upp din blogg, dessvärre hittar jag ingen hemsida som säljer dem. så jag har en fråga, var köpte du din?

Vore verkligen jättesnällt.

Mvh Emelie

Svar: Hej Emelie!
Jag beställde min briks från USA. Tror inte att det finns någon skandinavisk hemsida.. så var beredd på att frakten är lika dyr som briksen. Men det är en extremt bra bärbar briks!
pigenlina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela