pigenlina

Finbesök

Publicerad 2018-10-03 11:06:44 i Allmänt

Igår kom Cassanda och Victor över till Köpenhamn från Kolding. Jag hade gjort bacondadlar, lasagne och och köpt Ben&Jerrys som vi åt medan vi uppdaterade varandra om livet. Imorse hann vi äta frukost ihop innan jag cyklade iväg till jobbet. Jag älskar att få besök, och speciellt av så fantastiska människor som Cassandra och Victor. Nu har vi två broar och en ö mellan oss, men jag är säker på att vi kommer att få till att ses ändå. Cassandra är gravid och föder i Januari, så jag glädjer mig till massa baby-mys i 2019, och att vara den coola mostern i Köpenhamn. Veckan har med andra ord startat kanonbra, och fortsätter i samma riktning. I helgen väntar Oktoberfest i Stockholm med gänget. Lördagen kommer att ägnas åt förberedelser och fest. Vi ska laga tysk mat, köpa en massa god öl, stryka skjortor till dirndl’s och lederhosen och fläta håret. Förhoppningsvis starten på en ny hösttradition! 
(null)


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-10-03 16:22:48

Så blir det söndagsfrukost på Ronnebyvägen!

Postat av: Cäsi

Publicerad 2018-10-10 09:59:33

Coolaste och mysigaste mostern i stan! <3

Postat av: Cäsi

Publicerad 2018-10-10 09:59:58

Coolaste och mysigaste mostern i stan! <3

Postat av: Cäsi

Publicerad 2018-10-10 10:00:20

Coolaste och mysigaste mostern i stan! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela