pigenlina

Fallskärm

Publicerad 2018-09-04 10:29:35 i Allmänt

En av mina examenspresenter var att hoppa fallskärm. Så lördagen den 18 augusti tog Linn, Pillan och jag bilen till Västerås för att falla fritt i några minuter. Vi blev utstyrda med overaller och mössor, fick varsin man på ryggen och satte oss i ett litet plan. Så flög vi upp på 4000 m höjd och hoppade rätt ut . Det var fantastiskt att falla fritt och surrealistiskt att sväva mitt i luften, en kilometer över marken. Tusen tusen tack för presenten! Efter fallskärmshoppet tog vi bilen tillbaka till Stockholm, där Anna och Robbans 70-års fest väntade. Massa god mat och rekord i antal barn på en vuxenfest. Helt i Annas stil. En perfekt lördag. Nu i helgen kommer pappa på besök,. Det var egentligen meningen att jag skulle genomföra en halvdistans i triathlon på söndag, men tävlingen blev inställd pga förhöjda säkerhetskrav. Väldigt tråkigt. Jag får satsa på nästa säsong istället. Som tur är finns det massa andra kul saker att göra i Köpenhamn. Än så länge har jag planerat in (sluta läsa pappa om du vill att det ska bli en överraskning) botanisk have, boulebar, glass och gåtur runt Damhussøen, carlsbergbyen + museum och Fredriskbergs have. Det blir nog en toppenhelg! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela